Friday 31 August 2007

Nagy szakmai siker

Örömmel jelentem, hogy véget ért a próbaidőm. Az itteni rendszer szerint ez nem időhöz, hanem teljesítményhez kötött, és hogy az emberre ez még egy kicsit frusztrálóbban hasson, azt is mondják, hogy persze időhöz is kötött: 3 hónap. És amikor eltelt az én 3 hónapom, és pont a felét értem el annak, amit kellett volna, akkor kaptam egy levelet, hogy most kapok még egy esélyt és 3 hónap hosszabbítást. És akkor sikerült, egészen pontosan a határidő előtt 4 nappal. Továbbá az is kiderült, hogy ez még senkinek sem sikerült 6 hónap alatt sem, mert igaziból ez a próbaidő szabadon meghosszabbítható, mint ahogy a többiekkel is ez történt. Még jó, hogy egyrészt ilyen okos vagyok, másrészt jól lehet paráztatni, harmadrészt, hogy senki sem szólt erről. Én se fogok senkinek, majd a markomba röhögök, amíg az újjonan érkezők halálra izgulják magukat.

1 comment:

saturninus said...

granulálok!
mondjuk nem volt szép tőlük a para-fenntartás.
ejnye-bejnye!
(ezt vajon hogy mondják japánul? hát az ingyom-bingyomot?)