Saturday 1 September 2007

Tokyo Watch Fair

Ma Ryoval elmentünk a Tokiói Nemzetközi Óravásárra, szakmai és személyes okokból szóbaelegyedtünk az eladókkal és érdeklődtünk a piaci hírekról. Az Audemars Piguet standján kedvesen felajánlották, hogy próbáljam csak fel nyugodtan a modelleket, mindjárt fel is hívták a figyelmemet a cég büszkeségére. Szépen a karomra csatolták és elmondták, hogy mi mit mutat (mert hogy 4 számlap is volt, az alapokat már korábban elsajátítottam - nem úgy, mint C. Szabó D.), alaposan megnéztem mindent, végezetül az árcédulát: 70.6 millió (!) jenbe kerül. Ez durván a Dohány utcai lakás értékének a 7.5-szerese, meg még egy kicsi (valószínűleg egy tartalék szíj ára). Azt hiszem, ez volt a legdrágább tárgy, amit valaha a kezemben tartottam. Bár később kiderült, hogy ezt az értéket könnyen túlszárnyalhattam volna, ha felpróbálom a Piaget 127 milliós modelljét, bár valószínű infarktust kaptam volna abbéli félelmemben, hogy valamit elrontok rajta, és hetedíziglen törtleszhetem az árát.

1 comment:

saturninus said...

csinálhattál volna úgy, mintha "majdnem" elejtenéd, vagy "eltéphetted" volna, mint a balázs az útleveleket Olaszországban (mondjuk a papírszakadás-hang itt nem lett volna annyira jó, az meg nyilván nem hatásos, ha azt mondod, hogy "csörr").