Tuesday 30 October 2007

Galamb update (többek között)

Már nem sárgák és akkorák lettek mint egy-egy zsemle - alig pár nap alatt! Ha ez így megy tovább, nem fogunk elférni az erkélyen.

Most az erkélyen van az új lámpa méretes doboza is, mert hogy van új lámpám, most érkezett meg és én költségtakarékos módon nem kértem házhozszállítást. Ezt az üzlet elhagyásától számított 5 percen belül bántam meg, mert bár nem volt különösebben nehéz (a lámpa az csak lámpa), de nagyon nehéz volt az emberáradatban manőverezni egy akkor dobozzal, amiben az IKEA helytakarékos módszerével egy konyhabútort lehetett volna becsomagolni. Ugyan az eladólány egy ügyes kis kallantyút szerelt a dobozra, a súlyelosztás nem volt a legmegfelelőbb, ezért választhattam, hogy fejbevágjam utastársaimat a metróaluljáróban, vagy éppen a lábukat kaszáljam el. De mindez misem változtat azon, hogy egy kiváló lámpára tettem szert, íme:



Arra azért kiváncsi lennék, hogy miért a "zöld lámpaként" emlegették az üzletben, talán csak azért, hogy 10 napon át fel-felötöljön bennem, hogy mi van ha tényleg zöld, mondjuk spenótzöld, akkor majd mit fogok kezdeni vele.

De teljes a harmónia (akik már régen láttak: a lámpa mellett álló alak én vagyok):

2 comments:

saturninus said...

miért, milyen színű a lámpa igazából?

és miért nem tetted ki idáig a monomorai-képet?

szerintem tanítsd meg a jappán galambokat magyarul, az lesz csak a világraszóló csoda! szólítsd őket galambocskámnak.
(apropó, tegnap töröltem ki a telefonomból Urayné mobilszámát... úgy éreztem, eljött az ideje, hogy továbblépjek érzelmileg a Dunakeszi-korszakon...)

kopeti said...

En rogton lattam a kepen, hogy az te vagy!