Friday 12 October 2007

Szabadnap

Ekodában nagyon sok fodrászat van, konkrétan minden sarkon van egy, de inkább 2. A két fő kategória a dizájner és az 1000 jenes, én gondosan kiválasztottam egy dizájnert, amelyiknek szép narancssárga volt a kirakata (tudatos fogyasztás). A fodrász fiú beszélt angolul (!!!), ezért szépen elmgyaráztam hogy hajvágás lesz, frufru nélkül - ezt jól sikerült kivitelezni. Az utosó simítások közben elmondta, hogy nagyon emlékeztetem Jennifer Anistonra, és lám, most az új frizurám is olyan, mint az övé. Végül is ez nem olyan rossz, mert bár pl Anthony Hopkinst jobb színésznek tartom, mégsem örülnék, ha az új frizurámmal rá hasonlítanék.

Amúgy a fodrászmagazinból megtudtam, hogy a medúza hajviselet kiment a divatból és most már a vállig érő haj hatalmas frufruval a menő. Talán ezért nem tudtam Andrásnak egy igazi medúzát sem mutatni.

Alig hagytam el a fodrászatot, leszólított egy srác az utcán, hogy vacsoráznék-e vele. Szerintem a fodrászat alkalmazottja, és így növelik a vendégek elégedettségét. Inkább bementem Ikebukuróba, ahol köztudottan minden van, Bic Camera is, itt elemet cseréltettem az órámban. Amíg várakoztam, leteszteltem a masszázs-székeket, igazán király volt. Majd az Ikeát helyettesítő FrancFranc-ben vettem szép tányéralátéteket, a 100 jenes boltban pedig négyzet alakú tányérokat. Meg kell említsem, hogy az itteni 100 jenes bolt nem megfeleltethető a 100 Ft-os bolttal, mert tök jó dolgokat lehet benne kapni, jégsalátától kezdve a Hello Kitty-s napozógyékényig, és a tejen kívül minden 100 jenbe kerül.

3 comments:

saturninus said...

nem akarlak romba dönteni, de kénytelen vagyok megjegyezni (mielőtt hamis illúziókba ringatod magad), hogy IGAZÁBÓL nem hasonlítasz jennifer anistonra. persze egy európait is emlékeztethet minden csinosabb keleties lány lucy liu-ra, de azt is tudjuk, hogy valójában japánban sem mindenki egyfoma.
egyébként pedig egy időben MINDEN lány jennifer aniston-frizurát akart (magazinokból kitépett oldalakkal állítva be a fodrászokhoz), szóval ez valószínűleg most már egy külön szakma (mint annak idején a sassoon-vágás).
én is fodrászatbólkijövőlányokleszólítója-munkakörben akarok dolgozni! kérdés, hogy mi van, ha az illető elfogadja a meghívást.

Muntz-franc.

na jó, most mondjuk kiugrok bécsbe.

kiselek said...

Sára, te IGAZÁBÓL mégis hasonlítasz Jenniferre, csak nem a hajad, hanem az, ahogy a dolgokat néha intézed, vagy tévedek?
Nem hasonlítunk mindannyian - legalább egy icipicit - Jenniferre?

Sara said...

Úgy érted, Rachel?