Monday 8 October 2007

A múlt héten elmentem az orvoshoz, merthogy igen köhögtem és a megfázás szokásos tüneteggyütesét mutattam. A doktor bácsi megvigasztalt, hogy előfordul ez mindenkivel, felírt két különböző gyógyszert, és sokat magyarázott a rohanó életvitel és stressz okozta problémákról és ezek leküzdéséről.

Tegnap Lajay elmesélte, hogy ugyan ez a doktor a rohanó életvitelről szóló előadást azzal zárta le, hogy egyébként őt ez nem érinti, mert ő egy másik bolygóról jött, és csak átutazóban van a Földön. Kész szerencse, hogy a köhögés elleni gyógyszert már az első nap elvesztettem, így kevesebb esélyt adva az űrlényeknek, hogy adóvevőt jutatassanak az intergalaktikus gyógyszerek segítségével a testembe, információt gyűjtsenek a földlakók életéről, szélsőséges esetben elraboljanak és fogva tartsanak az űrhajójukon.

4 comments:

kiselek said...

az oké, de közben jobban vagy már?

saturninus said...

egyik nap a minisztériumba betelefonált valaki, hogy neki Indiában külsérelmi nyomot nem okozó módon beültettek valamit, aminek segítségével figyelni tudják minden lépését, és ebben a játszmában már a kelet-európai titkosszolgálatok is benne vannak.
nagy az Isen állatkertje (és alacsony a kerítés).

kiselek said...

Talán maga Scully ügynök van a dologban. Sose lehet tudni.

Sara said...

A galaktikus gyógyszereket hagyományos gyógymóddal váltottam fel, kivettem egy nap szabadságot. Ma eddig az erkélyen napoztam, mert meglepően meleg van, hamarosan pedig fodrászhoz megyek, amire nem szakítottam időt fél éve. A hétvégét pedig lakberendezéssel fogom tölteni. Veszek lámpákat meg képeket. Majd beszámolok az eredményről!