Monday 3 September 2007

Bikram

Ma jógán rájöttem, hogy az egyenes hátnak vannak fokozatai. Éppen a tehénpofa pózt gyakoroltuk és a tanárnéni azt javasolta, hogy próbáljuk meg a könyökünket a fejünk mögé tenni úgy, hogy közben egyenesen tartjuk magunkat, mert ez egyenesíti ám csak ki a gerincet. Sikerült ugyan, de néhány pillanatig úgy éreztem, hogy engem most tehénpofa-tartásban visz el a mentő az ortopédiára, mert alig bírtam kiszabadítani a karomat a fejem mögül. Viszont megtudtam, hogy miért hívják ezt tehénpofának: teljesen felülnézetből a lábak úgy néznek ki, mint egy tehén feje, a lábfejek pedig a fülek. Bárcsak megnézhetnék valakit teljesen függőlesen, mert én még mindig nem látom teljes meggyőződéssel a tehenet. Amúgy a jógatanárnéni üdvözletét küldi Andrásnak, és el is mesélte mindenkinek, hogy nagyon ügyes volt.

1 comment:

saturninus said...

óóóó, hát én is nagyon sokszor csókdosom a jógatanárnénit!
őszintén remélem, hogy egyszer még eljutok az órájára mégegyszer... (bár elsősorban azért, mert ez impikálja, hogy veled is találkozom, plusz közben tóóókjóóóban vagyok)

ma egyébként fallabdázni voltam (épp az ellenkezője a jóga típusú mozgásnak), és jelentős izomlázra számítok, bár squash-partnerem, Pipő (egyszer majd elmesélem, miért ez a neve) sajnos csúnyán megvert a mai alkalommal...