Monday 10 September 2007

Morál

A hétvégén a thai étteremben felejtettem a bevásáró zacskómat, amiben kisebb vagyont érő kozmetikai cuccok voltak. Ma visszamentem, és megvolt, mosolyogva átadták. Erre varrjatok gombot, mert szerintem ez nem mindenhol fordulna elő (most rögtöm két ország is eszembe jut, különösen Anyukám szomorú esete, mikor is a nadrágboltban ellopták a fizetés közben pultra tett szemüvegét). A csomag visszaszolgáltatását azzal háláltam meg, hogy ott ebédeltem, ezúttal kókuszlevest, ami azt hiszem, az egyik legfinomabb leves volt, amit valaha ettem, szóval részemről a szerencse.

4 comments:

saturninus said...

ezt be kellene tenni a Morál Rádió legközelebbi adásába, okulásul.

remélem, többször (és hajlongva) mondtad nekik, hogy arigatogosaimaaaaaaaaaaas!

Unknown said...

Nagyon örülök, hogy van még olyan hely, ahol csak azt tartják meg az emberek, ami valóban az ő tulajdonuk. Miaután a Duna nagyon magas, lezárták az alsó rakpartot. Most el lehet képzelni, hogy hogyan NEM lehet közlekedni a városban. Most aztán aki budai, az Budán marad, aki pesti, az ugye...
Az idő remek és most ennek tudunk örülni, ami azért nem kevés.

kiselek said...

Én egyszer kifizettem majd otthagytam egy ötkilós Royal Canin indoor macskatápot a Fressnapfban, és csak otthon vettem észre, hogy nincs meg. Ott ugye elég egyszerű lenne a cuccost visszatenni a polcra és újra eladni.

De nem, másnap mosolyogva húzták elő és adták oda.

Azóta is ott vásárolok.

(A Rozi fotóját viszont leszedték a nyakörves polcról, ezt nehezményezem.)

kiselek said...

Zslötyi kedden - amikor Ildikó és Igor kisfiának megszületése apropóján a szűk baráti kör hat liter vajdasági házipálinkát fogyasztott el - a Kafana nevű étteremben felejtette a kabátját, benne a mobiljával és a lakáskulcsával.

Az étterem nemcsak hogy vigyázott a kabátra, hanem a szakács szorgalmasan fevette, amikor csörgött.